مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 16:422022-07-06اقتصادي

سوت زنی| تمرد رانندگان تاکسی یک روستا در ساری از نرخ مصوب شورای شهر


براساس گزارشاتی که مردم روستای معلم کلا شهر ساری در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس ثبت کرده اند، رانندگان تاکسی در اقدامی خودسرانه کرایه خود را صد درصد افزایش دادند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، تعدادی از شهروندان روستای معلم کلا شهر ساری در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس با طرح موضوع افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در مرکز مازندران، خواستار پیگیری در این باره شده است.

در این گزارش که از سوی مخاطب عنوان شده، آمده است؛ اول پل تجن روستای معلم کلا، رانندگان روستا در اقدامی خودسرانه طی چهارماه اخیر رقمی حدود 100 درصد به کرایه مسیر روستا تا شهر افزودند و شورا در مخالفت با این اقدام، طی جلسه با رانندگان و معتمدان محلی، افزایش کرایه را تا 30 درصد مصوب کرد.

متاسفانه رانندگان از این مصوبه شورا تمرد کردند و فشار این اقدام خودسرانه، به دوش خانواده هایی است که جوانان و نوجوانان آنان باید روزانه از روستا به ساری بیایند، همچنین به بخشداری و فرمانداری ساری هم اعلام شد اما گامی برنداشتند.

سید حجت الله هادیان بخشدار مرکزی ساری در این باره، اظهار کرد: روستاهای زیر 20 کیلومتر طبق قانون تحت پوشش تاکسیرانی بوده و برهمین اساس 54 روستا در حریم مصوب شهر ساری هستند، که در همین رابطه لزوم پیگیری افزایش خودسرانه کرایه تاکسی را به تاکسیرانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| تمرد رانندگان تاکسی یک روستا در ساری از نرخ مصوب شورای شهر

سوت زنی| تمرد رانندگان تاکسی یک روستا در ساری از نرخ مصوب شورای شهر